️آشنایی با مفاهیم علوم شناختی و‌ کاربرد آن در علوم ارتباطات؛ با تمرکز بر تجهیزات آزمایشگاهی

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۴ کد : ۱۸۲۳۴ محتوا
تعداد بازدید:۳۸۷
دوره آموزشی «آشنایی با مفاهیم علوم شناختی و‌کاربرد آن در علوم ارتباطات؛ با تمرکز بر تجهیزات آزمایشگاهی» به همت کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه علامه طباطبایی و انجمن علمی علوم ارتباطات‌اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.
️آشنایی با مفاهیم علوم شناختی و‌ کاربرد آن در علوم ارتباطات؛ با تمرکز بر تجهیزات آزمایشگاهی

دوره آموزشی «آشنایی با مفاهیم علوم شناختی و‌کاربرد آن در علوم ارتباطات؛ با تمرکز بر تجهیزات آزمایشگاهی» به همت کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه علامه طباطبایی و انجمن علمی علوم ارتباطات‌اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود. 
 دکتر کامبیز بنی‌هاشمی، عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و رییس آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه علامه طباطبایی، مدرس این دوره هستند. دو جلسه اول به صورت مجازی و به مفاهیم علوم شناختی و آشنایی با تجهیزات آزمایشگاهی این حوزه می‌پردازد. در جلسه سوم که به صورت حضوری است، شرکت‌کنندگان از آزمایشگاه بازدید کرده و با نحوۀ کار با دستگاه‌ها آشنا می‌شوند. ازمایشگاه علوم شناختی دانشگاه علامه طباطبایی در زیرزمین دانشکده علوم ارتباطات قرار دارد.
این دوره در تاریخ‌های چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ (مجازی)؛ چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۱۰(مجازی) و چهارشنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۰ (حضوری) برگزار می‌شود. 
این دوره ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی است و شرکت در آن رایگان است.  
لینک شرکت:
https://elearn-1.atu.ac.ir/shenakhti/
 


( ۱ )

نظر شما :