با هدف معرفی و آشنایی با دستاورد‌های علمی و فناوری جهان اسلام؛

اختتامیه رقابت علمی کنز در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۵ کد : ۱۷۹۱۸ محتوا
تعداد بازدید:۲۲۲
مرحله نهایی دومین دوره رقابت علمی کنز در روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با نمایشگاه اینوتکس در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.
اختتامیه رقابت علمی کنز در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، استفاده از علم و فناوری به‌منظور برطرف کردن نیاز جامعه، همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بشری بوده است. رقابت علمی کنز (KANS: Knowledge Application and Notion for Society) با هدف ارائه راه حل‌های مبتنی بر علم و فناوری برای مسائل پیش روی جوامع بشری و رقابت بین آن‌ها توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) ایجاد گردیده است. درون مایه‌ی اصلی رقابت علمی کنز، جستجوی بهترین راهکار‌های علمی به منظور حل مسائلی است که جهان اسلام در آن با مشکل روبرو است و می‌توان از طریق تبادل ایده‌های علمی و فناورانه میان دانشمندان جوان جهان اسلام که دارای انگیزه و توانایی کافی می‌باشند گامی در جهت حل این مسائل برداشت.


در این رقابت علمی دانشمندان، محققان، مبتکران، دانشجویان و اساتید زیر ۴۵ سال جهان اسلام تشویق می‌شوند که ایده‌ها و دستاورد‌های علمی و فناوری خود را در قالب یک فایل ویدیویی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای ارائه دهند.


مرحله نهایی دومین دوره رقابت علمی کنز در روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با نمایشگاه اینوتکس و در سالن پویش دارو در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. در مرحله نهایی، راه یافتگان در جمع داوران، حضار در سالن و بینندگان تلویزیونی و مجازی رویداد به ارائه طرح خود و رقابت با هم خواهند پرداخت. برگزیدگان نهایی نیز در اختتامیه (همان روز) معرفی و تقدیر می‌شوند.

برنامه‌ی زمانی رویداد به پیوست منتشر می‌شود.

/file/download/news/1652002620-.pdf


نظر شما :