لایو اینستاگرامی

مروری بر ۱۰ سال همایش سلامت روان و رسانه

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۹ کد : ۱۷۹۱۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۳
کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو در مجموعه پیش‌نشست‌های همایش سلامت روان و رسانه برگزار می‌کند: «مروری بر ۱۰ سال همایش سلامت روان و رسانه». به گزارش دبیرخانه‌ی همایش سلامت روان و رسانه، این گفت‌و‌گوی زنده‌ی اینستاگرامی با حضور دکتر مصطفی معین، رییس همایش‌های ۱۰ سال گذشته «سلامت روان و رسانه» و دکتر هادی خانیکی، رییس این دوره از همایش سه‌شنبه (۲۰ اردیبهشت) ساعت ۲۱:۳۰ از طریق اکانت اینستاگرام همایش سلامت روان و رسانه برگزار می‌شود.
مروری بر ۱۰ سال همایش سلامت روان و رسانه

کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو در مجموعه پیش‌نشست‌های همایش سلامت روان و رسانه برگزار می‌کند: «مروری بر ۱۰ سال همایش سلامت روان و رسانه»

به گزارش دبیرخانه‌ی همایش سلامت روان و رسانه، در آستانه برگزاری یازدهمین دوره این همایش، لایو اینستاگرامی با موضوع «مروری بر برگزاری ۱۰ سال همایش سلامت روان و رسانه» برگزار می‌شود.

این گفت‌و‌گوی زنده‌ی اینستاگرامی با حضور دکتر مصطفی معین، رییس همایش‌های ۱۰ سال گذشته «سلامت روان و رسانه» و دکتر هادی خانیکی، رییس این دوره از همایش سه‌شنبه (۲۰ اردیبهشت) ساعت ۲۱:۳۰ از طریق اکانت اینستاگرام همایش سلامت روان و رسانه برگزار می‌شود.

در این گفت‌وگوی زنده با نگاهی به پیشینه همایش سلامت روان و رسانه طی ۱۰ دوره برگزاری آن، اهداف و موضوعاتی که تاکنون پرداخته شده و نتایج آن بحث و بررسی می‌شود.

همایش سلامت روان و رسانه طی ۱۰ سال گذشته، هرسال از سوی کرسی یونسکو در آموزش سلامت و انجمن علمی روان‌پزشکان ایران برگزار شده بود. امسال و یازدهمین دوره این همایش از سوی کرسی یونسکو در زمینه ارتباطات و علم و فناوری برگزار می‌شود. 

محور و مبنای همایش سالانه‌ی سلامت روان و رسانه همواره پرداختن به مسایل مهم، پایه‌ای و مغفول‌مانده حوزه‌ی سلامت روان از منظر علمی و اجتماعی به‌ویژه با نگاهی بر نقش رسانه‌ها و علم ارتباطات و فناوری در این زمینه است.

 تاکنون ۱۰ دوره از این همایش با موضوعات «انگ‌زدایی در روان‌پزشکی»، «نقش رسانه‌ها در روشن‌سازی استفاده‌ی نادرست از داروها»، «هزینه‌های اختلالات روان»، «چالش‌های سلامت روان و غفلت همگانی»، «سلامت روان و رسالت همگانی»، «آموزش و پیشگیری اختلالات روانی کودکان و نوجوانان و نقش رسانه‌ها»، «سواد سلامت روان»، «خشونت» و «انگ و چالش‌های روانی-اجتماعی» برگزار شده است.

لایو اینستاگرامی «مروری بر ۱۰ سال همایش سلامت روان و رسانه» را سه‌شنبه (۲۰ اردیبهشت) ساعت ۲۱:۳۰ 
از طریق اکانت همایش به نشانی زیر ببینید و دنبال کنید: 

https://instagram.com/mental_health_media_unesco

 با اشتراک‌گذاشتن پوستر این برنامه در شبکه‌های اجتماعی ما را در اطلاع‌رسانی همایش همراهی کنید.


( ۲ )

نظر شما :