برنامه‌های روز اول یازدهمین همایش علمی سالانه سلامت روان و رسانه

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۲ کد : ۱۷۸۲۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۶۷
برنامه‌های روز اول یازدهمین همایش علمی سالانه سلامت روان و رسانه

یازدهمین همایش سلامت روان و رسانه با موضوع «کرونا، شبه علم و سلامت روان» ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت وبینار برگزار می‌شود.

در اولین روز این همایش، آیین افتتاحیه‌ صبح روز ۲۱ اردیبهشت با سخنرانی رییس همایش، دکتر هادی خانیکی، و با موضوع «شبه‌علم، انگ و فهم معنای بیماری با تاکید بر تجربه زیسته» و سخنرانی دکتر مجید صادقی، دبیر علمی همایش، و آیلین مردان‌پور، دبیر اجرایی همایش، برگزار می‌شود. 

«شبه‌علم، تفکر علمی و جامعه علمی» نخستین پانل روز اول همایش است که با حضور دکتر امیر شعبانی، مدیر پانل و سخنرانی دکتر بابک زمانی (وظیفه جامعه علمی در برابر شبه‌علم) و دکتر مجید صادقی (وظیفه رسانه در ترویج علم و تفکر علمی) اجرا می‌شود.

دکتر میرطاهر موسوی ریاست پانل دوم روز نخست همایش با موضوع «اعتماد اجتماعی و سلامت» را برعهده دارد. در این بخش دکتر سینا احمدی با موضوع «کرونا و تشدید بی‌اعتمادی در مدرنیته متاخر با تاکید بر سلامت اجتماعی»؛ دکتر آرمان ذاکری درباره «منطق اجتماعی انزوا؛ در نقد فقدان تشکل»؛ دکتر معصومه معارف‌وند پیرامون «مداخلات اجتماعی موثر بر ارتقای سلامت» و دکتر غلام‌رضا غفاری با موضوع «اعتماد و سلامت اجتماعی» سخنرانی می‌کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق لینک زیر و یا اسکن کیوآر کد بر روی پوستر در همایش حضور داشته باشند.

لینک ورود به همایش (روز اول):
https://cmelearn.ir/course/32405
 

 

 

 

 


نظر شما :